Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nosná ocelová konstrukce velodromu
Dušek, Ivo ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Horáček, Martin (vedoucí práce)
Návrh nosné ocelové konstrukce sportovní haly pro dráhovou cyklistiku. Posouzení hlavních nosných prvků. Řešení vybraných spojů. Vypracování výrobních výkresů vybraných dílců.
Intenzivní dům v Brně
Jabůrková, Dominika ; Zadražilová,, Miroslava (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Tématem zadání je návrh městské polyfunkční struktury domu (bloku) situovaného v blízkosti centra města Brna. Řešení umožní míchání většího množství různých funkcí (bydlení, dílny, obchody, kanceláře, restaurace, různé další služby a vhodné pracovní příležitosti) na relativně malé zastavěné ploše. Toho je dosaženo aplikací principů multiplicity a vertikality. Bylo dosaženo efektivního využití parcely a efektivního urbanistického řešení, byly vyhrazeny plochy klidové – park a střešní zahrady a naopak plochy rušné, plné služeb, obchodů, restaurace, galerie. Objekt má 12 podlaží, přičemž v prvním jsou různé funkce občanské vybavenosti (školka, jesle administrativa, restaurace, kavárna, pojišťovna. galerie, prodejny), místy i ve druhém nadzemním podlaží ( jesle, administrativa).Ve 2. podlaží a výše je navrženo bydlení sm93eno s ateliery. Ve 12 podlaží se nachází kafebar s výhledem na brněnské dominanty. Objekt má 1-2 podzemní podlaží, kde se nachází především parkování. Konstrukční systém objektu je řešen jako železobetonový monolitický rámový skelet, vodorovnou konstrukci tvoří železobetonové stropní desky, budovy jsou založeny na železobetonových patkách.
Ocelový příhradový stožár 4x110kV
Baďura, Martin ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh nosné ocelové konstrukce příhradového stožáru elektrického vedení 4 x 110 kV. Prostorová skladba nosné konstrukce je navržena v souladu s požadavky na zabezpečení účelu, jemuž má objekt sloužit – přenosu elektrické energie. Nosná konstrukce stožáru je navržena z normalizovaných ocelových válcovaných profilů, a aby vyhovovala všem změnám předpisů a technických norem, závazných k výstavbě a provozu venkovních vedení velmi vysokého napětí. Stěžejní změny byly zapříčiněny zejména přejímáním evropských předpisů a norem a jejich uvádění v soulad s předpisy a normami českými.
Přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku
Smělíková, Petra ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozpracování studie přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku. Jedná se o pětipolový ocelový trámový silniční most s dolní mostovkou, který převádí komunikaci III. třídy. Statický systém konstrukce je plnostěnný trám výšky 1,3m, který je ve třech středních polích vyztužen příhradovou konstrukcí s horním pasem a soustavou diagonál bez svislic. Výška hlavního nosníku v místě vyztužení příhradovinou je 4,75m. Rozpětí polí v ose komunikace je 18,5+30,525+44,4+30,525+18,5m. Mostovka je tvořena ocelovými příčníky spřaženými s železobetonovou deskou tl. 200mm. Volná šířka vozovky je 7,0m. Součástí mostu je pravostranný chodník na ocelových konzolách s volnou šířkou 3,0m. Jako materiál je použita ocel S355 a beton C30/37, ocel S460 je použita pouze pro trám v krajních polích mostu. Nosná konstrukce je posouzena v souladu s platnými technickými normami, tj. dle Eurokódů. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013.0.
Lávka pro pěší v Blansku
Urbánek, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklisty. Ocelová lávka přemosťuje řeku Svitavu v obci Blansko a má rozpětí 24 metrů. Konstrukčně je lávka řešena jako prostorová prutová konstrukce se dvěma hlavními příhradovými nosníky. Horní a dolní pásy jsou zakřiveny ve tvaru kružnicového oblouku a propojeny diagonálními pruty. Nosníky jsou v úrovni horního a dolního pásu propojeny příčníky. Vodorovná tuhost horní a dolní plochy konstrukce je zajištěna ztužidly. Na dolní příčníky je uložena mostovka. Toto řešení je výsledkem porovnání a zhodnocení dvou variant.
Intenzivní dům v Brně
Jabůrková, Dominika ; Zadražilová,, Miroslava (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Tématem zadání je návrh městské polyfunkční struktury domu (bloku) situovaného v blízkosti centra města Brna. Řešení umožní míchání většího množství různých funkcí (bydlení, dílny, obchody, kanceláře, restaurace, různé další služby a vhodné pracovní příležitosti) na relativně malé zastavěné ploše. Toho je dosaženo aplikací principů multiplicity a vertikality. Bylo dosaženo efektivního využití parcely a efektivního urbanistického řešení, byly vyhrazeny plochy klidové – park a střešní zahrady a naopak plochy rušné, plné služeb, obchodů, restaurace, galerie. Objekt má 12 podlaží, přičemž v prvním jsou různé funkce občanské vybavenosti (školka, jesle administrativa, restaurace, kavárna, pojišťovna. galerie, prodejny), místy i ve druhém nadzemním podlaží ( jesle, administrativa).Ve 2. podlaží a výše je navrženo bydlení sm93eno s ateliery. Ve 12 podlaží se nachází kafebar s výhledem na brněnské dominanty. Objekt má 1-2 podzemní podlaží, kde se nachází především parkování. Konstrukční systém objektu je řešen jako železobetonový monolitický rámový skelet, vodorovnou konstrukci tvoří železobetonové stropní desky, budovy jsou založeny na železobetonových patkách.
Lávka pro pěší v Blansku
Urbánek, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklisty. Ocelová lávka přemosťuje řeku Svitavu v obci Blansko a má rozpětí 24 metrů. Konstrukčně je lávka řešena jako prostorová prutová konstrukce se dvěma hlavními příhradovými nosníky. Horní a dolní pásy jsou zakřiveny ve tvaru kružnicového oblouku a propojeny diagonálními pruty. Nosníky jsou v úrovni horního a dolního pásu propojeny příčníky. Vodorovná tuhost horní a dolní plochy konstrukce je zajištěna ztužidly. Na dolní příčníky je uložena mostovka. Toto řešení je výsledkem porovnání a zhodnocení dvou variant.
Přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku
Smělíková, Petra ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozpracování studie přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku. Jedná se o pětipolový ocelový trámový silniční most s dolní mostovkou, který převádí komunikaci III. třídy. Statický systém konstrukce je plnostěnný trám výšky 1,3m, který je ve třech středních polích vyztužen příhradovou konstrukcí s horním pasem a soustavou diagonál bez svislic. Výška hlavního nosníku v místě vyztužení příhradovinou je 4,75m. Rozpětí polí v ose komunikace je 18,5+30,525+44,4+30,525+18,5m. Mostovka je tvořena ocelovými příčníky spřaženými s železobetonovou deskou tl. 200mm. Volná šířka vozovky je 7,0m. Součástí mostu je pravostranný chodník na ocelových konzolách s volnou šířkou 3,0m. Jako materiál je použita ocel S355 a beton C30/37, ocel S460 je použita pouze pro trám v krajních polích mostu. Nosná konstrukce je posouzena v souladu s platnými technickými normami, tj. dle Eurokódů. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013.0.
Nosná ocelová konstrukce velodromu
Dušek, Ivo ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Horáček, Martin (vedoucí práce)
Návrh nosné ocelové konstrukce sportovní haly pro dráhovou cyklistiku. Posouzení hlavních nosných prvků. Řešení vybraných spojů. Vypracování výrobních výkresů vybraných dílců.
Ocelový příhradový stožár 4x110kV
Baďura, Martin ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh nosné ocelové konstrukce příhradového stožáru elektrického vedení 4 x 110 kV. Prostorová skladba nosné konstrukce je navržena v souladu s požadavky na zabezpečení účelu, jemuž má objekt sloužit – přenosu elektrické energie. Nosná konstrukce stožáru je navržena z normalizovaných ocelových válcovaných profilů, a aby vyhovovala všem změnám předpisů a technických norem, závazných k výstavbě a provozu venkovních vedení velmi vysokého napětí. Stěžejní změny byly zapříčiněny zejména přejímáním evropských předpisů a norem a jejich uvádění v soulad s předpisy a normami českými.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.